Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 14 octombrie 2015

Miercuri... 216



La pas prin Bălgradul de azi
Fotografii scoase din Arhivă

                  Aspecte de la Biserica Maieri II

























Startul maratonului MFC s-a dat AICI  de către CARMEN

24 de comentarii:

  1. o plimbare frumoasa, multumim!
    happy WW! ☺
    PS: din nou am fost redirectionata spre o pagina ciudata, atunci cand am accesat pagina blogului tau! Este clar ca ceva nu este în regula...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu de unde vine şi unde se duce. Probabil sunt ceva reclame din partea ADMIN sIte.

      Ștergere
  2. Cu bunicul la plimbare doar in siguranta poate fi "trandafirasul roz". Il si apara pe maestrul bucatar sa nu se avante pe strazi sapate. :)
    Happy WW!

    P.S. E "atasata" o reclama pentru un joc de data aceasta, un joc unde sunt avertizati sa nu joace cei care au sub 18 ani. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim de calatorie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase fotografii,mulțumim pentru plimbarea ofeită!
    O zi frumoasă vă doresc!
    Mulțumesc de vizită!

    P.S.la mine nu a mai apărut nimic,momentan!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-am vizitat cu plăcere. Mulţumesc şi eu pentru comentariu.

      Ștergere
  5. M-am bucurat și eu de plimbare împreună cu dumneavoastră și cu nepoțeii. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar imi place plimbarea alaturi de voi !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a făcut plăcere plimbarea în Bălgradul de azi.

      Ștergere
  7. Foarte faine pozele. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumim de plimbare! Și mie îmi place să pozez tot ce întâlnesc în calea mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasă plimbare, vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa profitam de vremea de afara si sa ne plimbam cat e frumos. Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa profitam de vremea de afara si sa ne plimbam cat e frumos. Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc frumos pentru plimbare! Este o bucurie sa mai descopar o particica din tara noastra :)
    Happy WW

    ps: nici la mine nu a aparut nimic. Ma bucur ca este ok blogul :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt câteva locuri minunate în Alba Iulia. Multe.
    P.S. N-am zis că are viruşi, dar atunci când dau click pe linkul care îţi însoţeşte semnătura, găsesc asta: https://calinhera.files.wordpress.com/2015/10/liviu.jpg

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.