Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 10 iulie 2014

Biciclop

La drum cu bicicleta



Îmi este tare dor de o plimbare pe bicicletă şi asta pentru că ultima dată am fost cu bicicleta la Peştera Lilieciulor de la Ampoiţa, jud. Alba, pe vremea când aveam vreo 25 de ani.
E mult de atunci, dar îmi aduc aminte de acea ieşire de parcă ar fi fost ieri.
Da, şi ce repede a trecut timpul.
Azi privesc cu jind la bicicletele prezentate de pe siteul biciclop
Le privesc şi le admir. Sunt biciclete care mai de care mai mândre, mai suple şi mai frumoase.
Eu mi-aş dori una ca asta.

Pentru Ioana ceva similar cu asta




 iar pentru Daniel aşa ceva.


Mă văd plimbându-mă cu o astfel de bicicletă pe coclaurile bălgrădene şi prin împrejurimi. De ce nu, o plimbare la Cluj, una la Deva şi una la Sibiu.
Sunt visuri, visuri frumoase care nu le mai pot realiza. Anii s-au adunat în cârca mea şi nu mai pot merge pe bicicletă deoarece a trecut prea multă vreme de când nu am mai pedalat şi ca atare mă va doborî febra musculară fără să mai vorbesc de lipsa condiţiei fizice.

Un comentariu:

  1. Eu nu stiu sa merg pe bicicleta, dar tare mi-as dori sa am si eu una. Asa pentru intretinrea corporala.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.