Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

luni, 7 aprilie 2014

Urbea mea...

Articol scris pentru concursul Orkestra


“Primavara-i mai frumoasa în…”
urbea mea natală, pentru că niciunde nu e mai bine ca acasă.

Dar în afara burgului meu îmi place și Brașovul, orașul unde m-m școlit și am petrecut cei mi frumoși ani ai tinerții mele, după care o ieșire în Italia nu strică și acolo aș da o fugă la Milano, pentru a "vede" un meci de fotbal a Interului la el acasă.
destinații și aeroporturi


La
Brașov aș face un tur al orașului pentru a  "vede" ce noutăți sunt și m-aș opri la Cerbul Carpatin, pentru a bea o bere ca în anii tinereții,


iar la Milano aș face un tur al orașului înainte de meci, după care voi merge la stadion.

 













Dar primăvara tot mai frumoasă rămâne în
urbea mea natală.                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.