Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 3 aprilie 2014

Primăvară sportivă

Articol scris pentru concursul Orkestra

Deci, să alerg "în sala de sport, nu după sala de sport" și săli de sport sunt destule... în București 7  card.

Dar dacă nu mai pot alerga ce mă  fac? Căci până și Daniel aleargă mai repede decât mine și nu mă mai pot ține de el.

Cu toate acestea trebuie să știți că mi-a plăcut și încă îmi mai place să fac sport.
Nu mai pot alerga, dar pot merge și mersul pe jos tot sport se numește. Că-i vară sau că-i iarnă, dacă am de mers undeva, merg pe jos, chiar dacă plouă sau ninge.

Cum în burgul meu de baștină nu am ce face cu acel card de liber acces, nu alerg după el, dar scriu din plăcerea de a scrie, mai ales că acest subiect este despre sport.

Ce să vă zic despre sport? Că în 1960 am început să joc baschet în echipa școlii la care învățam?


Că mi-a plăcut mult acest sport și cu toate cestea la 21 de ani a trebuit să-l abandonez din motive de cătănie?  Că astăzi Ioana la cei 8 ani ai ei se străduiește să prindă tainele baschetului fără a fi îndemnată de cineva?

Dar ce sporturi mi se recomandă să fac?
Să văd ce aș putea găsi la sporturi


 Aerobic,  Arte Martiale , Dansuri , Escalada , Fitness , Kangoo Jumps, Pilates, Piscina, Spinning , Tenis,  Yoga,  Zumba. Da, sunt multe. Unele nici măcar nu știu cu ce și cum se mănâncă.  Deci nu-mi rămâne altceva de făcut decât să rămân la pasiunea mea de a merge pe  jos prin burgul meu de toate zilele. Afară, în aer liber !
Pentru a vedea sălile disponibile din din rețeaua 7 Card accesați 7  card.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.