Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 4 aprilie 2014

Primăvara pe coclauri

Articol scris pentru concursul Orkestra

No, serbus mă dragă ! Ce faci?
Umblu să-mi caut niște pantofi și nu știu ce să aleg.
De ce?
- “Dacă aș putea, aș interzice culoarea …”
- Dar cu ce te încurcă ele, culorile vreau să zic, de vrei să le interzici?
- Pentru că mă decid greu asupra culorilor încălțămintei.
- Eu de regulă nu mă uit la culoarea pantofilor ce-i port. Asta pentru că folosesc pantofi sport. Mă uit doar să fie cât mai comozi.
- "A venit, a venit !"
- Cine a venit?
- Cum, cine a venit?  Primăvara a venit ! Doar pe ea am așteptat-o toată iarna !
- Daaa !? Mi s-a părut mie că e ceva schimbat în natură și nu știam ce. Credeam că văd florile într-o seră deoarece la copaci nu m-am uitat, eu preferând să merg cu capul în pământ, nu  în nori.
- N-are importanță cum mergi tu. Important este că a venit primăvara și putem merge din nou pe coclauri cu ea de mână.
- Dar pe mine mă iei cu tine?
- Cu mult drag, dacă-ți face plăcere să mă însoțești.
- Unde mergem?
- Pentru început la Mureș.

 Nu l-am mai văzut din vara trecută deoarece, pruncii Ioana și Daniel, trebuie duși,unul la școală, altul la grădiniță,apoi aduși, după care trebuie să o supraveghez pe Ioana la făcutul temelor și uite așa, timpul a trecut, iar eu nu am mai avut vreme să merg la Mureș. Dar acum, că ziua este mai mare, pot ajunge și acolo.
- Da, este adevărat și foarte bine. Vom pune la bătaie adidașii în locul ghetelor folosite în timpul iernii.
- IO i-am pus deja, că și la plimbările prin burg  este necesară o încălțăminte ușoară și rezistentă.

- Ce pantofi sport ai?
- Uite-i ! Sunt aici,în poza
          
   site-ului Asortie
- Sunt Frumoși.
- Dar foarte comozi ! Este o plăcere să-i folosești.
- Sunt scumpi?
- Nu ! Pentru mersul pe coclauri trebuie o încălțăminte ușoară, rezistentă și neapărat ieftină căci bugetul meu de pensionar nu-mi permite să dau multe parale pe pantofi.
- Da, m-ai convins !
- Atunci echipează-te și hai la drum !
- Deci, HAPPY WEEKEND ! cum se zice mai nou și pe la noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.