Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 6 aprilie 2014

La stomatolog

Articol scris pentru concursul Orkestra.
Detalii campanie
“Cum mi-am infrant eu teama de cabinetul stomatologic”
Dentfix.ro


Adăugaţi o legendă



Parodontoza o boală a dinților ce se moștenește.

A trecut mult timp de când am intrat pentru prims dară, cu teamă, în cabinetul stomatologic. Eram copil și o paradontoză moștenită din moși-strămoși începu să-și facă damblaua. Atunci am început să devin prieten cu stomatologii. De frica durerilor de dinți ăi căutam destul de des, La cele mi mici semne de durere ale dinților îi căutam, chiar dacă intervenția lor era o mică badijonare.
Au urmat și tratamente mai complexe, iar rezultatele nu au încetat să apară, Mi-am salvat dinții
Primii dinți i-am scos pe la 65 de ani, și asta pentru că se mișcau cum se mișcă mărgelele pe ață.  Astăzi, la 7o de ani, mai am dinții mei în gură. Nu pe toți, dar mai am, deși, din păcate, statutul meu de pensionar nu-mi permite să apelez la stomatolog pentru o proteză dentară.

Nu știu c va fi, dar știu ce a fost și sunt mulțumit de felul în care mi-am salvat dinții până acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.