Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 6 aprilie 2014

Ceasul timpului

Articol scris pentru concursul Orkestra
În site-ul Watchshop.ro găsim o mulțime de


Atlantic este marca ceasului ce-l am de multă vreme. Sunt peste 30 de ani de când l-am cumpărat și funcționează bine. Nu întârzie și nu grăbește. Se oprește doar când uit să-l trag.
Este un ceas cu cadran negru, asemănător cu cel din fotografia de prezentare, este plat, antimagnetic și antiaquatic, dar de ținut în apă nu l-am ținut pentru a vedea cum funcționează acolo.

În tot acest lung timp de când îl am am avut doar trei probleme. Odată i-am înlocuit cureaua uzată cu o brățară și de două ori a trebuit să-i  schimb telescoapele de la brățară. În rest... nimic, deși nu i-am cordat prea mare atenție.


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.