Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

marți, 4 februarie 2014

Teribilism


Recorduri mondiale și recorduri de legendă
- Articol scris pentru Blog Power 91 pe o temă propusă de 
-inspirați de săritura legendară a lui Felix Baumgartner și urmărind clipul ce o arată, descrieți senzațiile pe care le-ați fi trăit voi dacă ați fi făcut o săritură asemănătoare;

-dacă ați dori să stabiliți un nou record mondial, care ar fi domeniul preferat?

-riscurile pe care ni le asumăm pot fi fizice sau psihologice, care credeți că sunt avantajele și dezavantajele asumării de riscuri fizice în activitatea omului?

Săritură record... Da, așa i se spune.
Așa i se spune pentru că a fost efectuată de la cea mai mare înălțime, a fost înregistrată în cartea recordurilor și este recunoscută ca atare. Dar înainte de tote a fost un act de teribilism din partea lui Felix Baumgartner. Nu găsesc nicio diferență între el și cei care se aruncă în gol de pe stânci, e adevărat de la o înălțime mult mai mică, dar la fel de riscantă este și respectiva aruncare în gol. La astfel de sărituri nu m-m aventurat și nu mă voi aventura vreodată.

Cât mă privește, la stabilirea recordurilor mondiale nu mă gândesc pentru că nu am fost în stare să stabilesc nici măcar recorduri locale, de mică anvergură.

Despre riscuri este o cu totul ală poveste. De-a lungul carierei mele am riscat de multe ori pentru că trebuia făcut ceea ce făceam. Riscam, dar nu nesocoteam  măsurile de securitate atât pentru mine, cât și pentru cei cu care lucram. Acesta a fost și motivul pentru care m-am pensionat fără să am accidente de muncă.

Că am avut avantaje sau dezavantaje pe seama acelor riscuri, nu știu. Știu doar că mi-m făcut datoria la locul de muncă.

S-au mai aruncat în gol...

Ioana S.


Un comentariu:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.