Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 10 noiembrie 2013

Concurs organizat de IO

Articol scris pentru concursul
2013

Proba 21. Concursul meu LuxuryGifts

propus de


Astăzi vă invit să partiipți l concursul meu Luxury Gifts. Nu mă prea pricep IO să organizez concursuri, dar am să încerc. Nu doresc nici acel premiu pus în joc, nici reducerea de 50 % oferită de Luxury Gifts. Doresc doar să paticip la toate probele.
Cum o fi mai bine să încerc?

M-am uitat atent la videoclipurile Luxury Gifts de pe Youtube. Erau mai multe cutiuțe muzicale care de fapt erau BIJUTERII CU CRISTALE http://www.youtube.com/watch?v=Y-8FpnXUFIY&feature=c4-overview&list=UUFif4aOSuuKudlurLXAd7LIA.html” .ce-mi ofereau diverse frânturi de melodii. Erau niște flașnete moderne. Mi-au plăcut în mod special lebedele. 
Dar ce mă fac cu concursul? Una e să-mi placă mie și alta e să placă unor curioși ce intră mai mult întâmplător pe blogul meu.

Deci, cei care doriți, scrieți un comentariu AICI, pe blogul meu, prin care să prezentați bijuteriile cu cristale Luxury Gifts.

Câștigătorul va avea un voucher de reducere cu 50%  pentru butoni și bijuterii de fantezie oferit de Luxury Giftz.

Cuvinte cheie utilizate: bijuterii cu cristale


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.