Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 11 iulie 2013

Vacanță !

Articol scris pentru Blog Power 73

Abisuri ne propune: „Vacanţa perfectă
Printre fire de nisip ? Dincolo de culmi? În mijlocul curţii? Printre rânduri? Vacanţa a dărâmat porţi şi a luat în stăpânire gânduri pentru câteva săptămâni bune. O vacanţă reuşită ? De ce nu. Dar care sa-i fie secretul ? Tu ce fel de vacanţă preferi ?


Au trecut mai bine de douăzeci de ani de la ultima mea vacanță. A fost în ultimul an de activitate. Era vară. Cald. Eu eram plictisit la lucru, îmi luam vâteva zile de cocediu, apoi mergeam din nou să pierd vremea la calea ferată.
În acest fel am petrecut toată vacanța acelui an. Fără rost.
De atuni sunt mereu în concediu. Nu mai merg niciunde. Doar nepoțeii nu mă lasă să mă plictisesc. Mă îndeamnă să mrg cu ei la plimbare, să jucăm „bachet”, să ne plimbăm cu „lolele” ori cu „bicicheta”. Când dorm ei, moșu are vreme de calculator. Vremea tace și trece zi după zi în acest fel. M-am obișnuit demult cu acest stil de viață care nu mă lasă să mă plictisesc, iar lipsurile materiale am ajuns să nu le mai bag în seamă. Cu alte cuvinte am învățat să am o „vacanță” nelimitată reușită, dar fără marele sprijiun al prichindeilor nu aș fi reușit acest lucru.
Vacanță. E vară. Soare, cald. Pe vremuri, în tinerețe, iubeam drtumțiile. La munte sau la mare nu aveam probleme. Într-un an am adormit la mare pe plajă și am stat pe burtă câteva ceasuri. După c m-am trezit mi-am schimbat poziția și am stat cu burt la sdoare alte câteva ceasuri. Seara am făcut un duș după care m-am pălat cu oțet de mere pe tot corpul. În ziua următoare am făcut pauză de stat la soare după care totul a intrat în pogram normal.
La munte hoinărem de unul singur prin păduri fără să mă gândesc la sălbăticiuni. La serviciu mergeam pe jos zeci de kilometri. Avem antrenamet. Acum, la anii cr-i am, mi s-a mai domolit pasul, dar de mers tot pe jos merg. Când Danierl îmi strigă: „moșu pinde-mă”, moșu îi face plăcerea și fuge după el.
Nici vacanța de iarnă nu diferă de vacanța de vară. Atâta doar că iarna moșu' se înhmă la săniuță când este zăpadă suficient de mare și de bătătorită. În rest, nu refuză bătaia cu zăpadă și fuga după prichinei pe unde este zăpada mai mare. Cu alte cuvinte sunt un norocos că îi am pe ei și ei sunt o mare comoară pentru mine. Nu am nevoie de altă avere.

Să aveți parte de zile liniștite și vacanță plăcută pe care să o petreceți în pace.

Alte articole:

http://turist.m3d1a.ro/2013/07/eu-vara-nu-dorm.html
http://www.sexulslab.info/2013/07/martie-la-venetia.html
http://copaculcuvise.blogspot.ro/2013/07/ultraviolete.html

6 comentarii:

  1. Sa iti traiasca prichindeii care iti fac vacantele frumoase! Imi place felul in care, datorita lor, ti-ai colorat vacantele cu nuante de copilarie ferice. Ai dreptate, esti norocos ca ii ai. Dar mai ales esti norocos pentru ca stii sa privesti jumatatea plina a paharului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,noi suntem norocosi.Ei ne mai dau o portie de viata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vacanţa alături de micuţii jucăuşi este cel mai frumos mod de a petrece vara!

    Numai bine, Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vacanta ta, as numi-o vacanta fericirii. O vacanta pe care ti-o doresc continua, prelungita dincolo de timp si spatiu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa inteleg ca esti asa, intr-o vacanta continua?

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.